"när du inte orkar mer, då orkar jag för oss båda"

Jag behövde aldrig bli räddad, jag behövde bara bli uppfångad.
Du fanns där när tårarna inte räckte till, när orden inte fanns.
Du plockade ihop de bitar jag tappat, du sa att allt kommer bli bra.
Allt blev bra, hjärtat slår starkt igen och spökena kommer inte tillbaka.
Nu är det min tur att fånga upp dig, plocka ihop dig, rädda dig.
Finnas där som du fanns där för mig, livet går vidare, allt kommer bli bra.

 
"come on, come on you have got to move on
this is not the you I know, this isn't real
It's just all you can feel and that's the way that feelings go
whether or not it's right or wrong you do what you'll do
 
when the cloud in the sky starts to pour
and your life is just a storm you're braving
don't tell yourself you can't lean on someone else
cause we all need saving sometimes
please belive someone has felt this before"
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0