4 februari, 2013.

Och de sa till mig att om det får ditt blod att rusa,
ditt hjärta att slå, dina andetag ur balans och huvudet att snurra.
De sa till mig att den här gången måste du ge allt du säger att du har. 
De sa till dig att hon kommer stanna genom allt. 
De sa till dig håll hårt i det som betyder något för dig. 
Och de lovade mig att målet kommer vara värt vägen dit. 
De lovade mig att han skulle viga hela livet åt oss. 
De lovade dig att ingen kunde älska mer intensivt än hon.
De sa att hennes hjärta aldrig igen kommer läka helt. 
Och de intalade mig att lita på alla de vackra orden. 
De sa att ingen någonsin igen kommer vara ärligare. 
De lovade oss att våran tid skulle komma.
De lovade oss att aldrig sluta tro. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0