"cause your sex takes me to paradise"

Never had much faith in love or miracles,
never wanna put my heart on the line. 
 
 
Tänker att det kommer vara värt det. 
"never said it will be easy only that it will be worth it" 
Kan gå i timmar och lova mig själv att inte svara nästa gång du ringer, 
en gång har jag lyckats på åtta månader. 
Lovat mig själv att sätta ett ultimatum för att i nästa 
sekund inse att det bara skulle sätta dig i en ännu svårare sits. 
Tvivlat så många nätter, somnat gråtandes i dina armar, 
knuffat bort dig bara för få dig att komma närmare, 
legat vaken och sett dig sova, dragit täcket ifrån dig
för att få dig att komma nära mig, blåst i ditt öra
för att väcka dig när jag inte kunnat sova, 
blivit arg för att få dig att säga mitt namn,
lovat att jag inte bryr mig för att jag vet att du gör, 
älskat varenda sekund du varit nära, 
hatat varje minut du inte är det. 
Saken är den att ingen har någonsin fått mig att känna såhär. 
Aldrig varit fullt så rädd för att någon ska gå ifrån mig. 
Trodde aldrig att jag skulle hamna i en situation som denna. 
Det fanns nog ingen bättre än dig att hamna i den med. 
För varenda gång jag är en sekund från att kasta in handduken, 
varje gång jag är säker på att hjärtat spelat mig ytterligare ett fult spratt
då finns du där och säger precis vad jag vill höra, vad jag behöver höra. 
"det tar tid det här men när vi har klarat det så kommer allt bli perfekt,
jag älskar dig så mycket". 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0