Du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig.

Tre år har gått sedan behovet av att skriva fanns, men September är min bottenmånad. 
Tröttnat fullständigt på människor med skygglappar. Mina misstag är inte dina. Dina misstag är inte mina.
Mina val är mina och ingen annan behöver berätta för mig vad som är rätt eller fel.
Är jag en hemsk människa i dina ögon så rör det mig inte i ryggen. 
Mitt liv påverkas inte av dina åsikter, varför påverkar mina åsiker dig?
Låt mig trampa snett, min sorg borde bli din lycka? Kanske hade du rätt? 
Det finns alltid två sidor av ett mynt. Det är aldrig en människas fel att två träter. 
Så lätt att vara partisk, enkelt att inte vara källkritisk. 
Det är inte ditt fel, inte mitt och ingen annans heller. Du är uppväxt så.
En röra dagens samhälle, kultur, familj, psykosociala förutsättningar och personlighet. 
Jag hoppas du får ett fantastiskt liv, på riktigt
Jag hoppas jag får ett fantastiskt liv. 
Du är varmt välkommen att hata mig,
om det får dig att mår bättre
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0