"don't tell me if I'm dying cause' I don't want to know"

Nybadad, skrubbad från topp till tå, insmord, borstad och alldeles för pigg för mitt eget bästa.
Inte helt oväntat med tanke på att jag slog upp mina klara blå vid 14.30 (!) idag. Jobbade till 00.00 inatt men hängde med vännerna lite (typ en timme) och så körde jag lite bil (typ en timme) och så satt jag med Säll i över en timme utanför porten. Efter min uppgång idag har jag hunnit med att städa mitt rum, ätit thai-mat, tittat på Vänner, varit på Ica Maxi och så badade jag i två timmar nu nyss.
Imorgon blir desto händelesrikare. Ska upp och ta tåget till Nynäshamn med mamma om typ fem timmar bara för att möta upp pappa och lillebror med packningen och ta med mig bilen hem igen. Blir solokvist hemma sånär som på syster och katt i några veckor, bilvakt också för den delen. Får se när jag går på semester, egentligen skulle imorgon vara min sista dag men nu jobbar jag söndag också och några dagar i nästa vecka sen får vi se, alla gången är jag ledig från den 20:e iallafall. Tar en dag i taget, helgen blir lugn iallafall imorgon jobb 12-20 och Söndag 15-00, film och soffhäng måntro. Fast egentligen om jag är hemma 21.00 imorgon och kör en halvlugn utgång borde jag palla 15-00 på Söndag frågan är då om jag orkar vara vaken efter jobbet imorgon med tanke på roadtrippen på morgonen.
Ovärt att överhuvudtaget fundera på saken nu, vad jag borde fundera på är att plocka fram nattmössan och nanna kudden så jag inte krockar och missar hela helgen pågrund av sjukhusvistelse eller så. Puss.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0