won't be taking no calls cause i'll be dancing

Mina barn ska aldrig få äta socker. Speciellt inte när det är femton minus grader utomhus. Var instängd med två hyperaktiva, socker-höga barn i två timmar igår. Första gången jag varit barnvakt och faktiskt kännt att det inte är värt pengarna, inte de sista två timmarna iallafall.
Kvällen spenderade jag på gymmet och sen i soffan med tacos och melodifestivalen - Dead By April ♥. Och natten spenderades på dansgolvet med min fina syster och lite bekanta. På hemvägen ville jag lämna Johanna på vägen, hon skulle ta kort på alla träd. Visst, himla fint med snön på grenarna MEN det var också tjugo minusgrader och jag hade kappa och nylonstrumpbyxor på mig och klockan var långt efter läggdags. Dock hade hon nycklarna hem..
Idag har jag pluggat sen jag vaknade vid 12ish. Hade och har fortfarande sjuk träningsvärk i låren, löpbandet med lutning, benstyrka och så fyra timmars dans på det - kanske inte jättekonstigt. Har iallafall blivit klar med min inlämning som ska in imorgon, sjuk uppgift ska reflektera över mitt val att bli SSK utifrån littaturen (fem böcker, 8 kapitel) på 500 ord, FEMHUNDRA ORD! Det är ingenting och då skulle referenserna ingå i det, och vi refererar enligt A.P.A, inte de kortaste referenserna.. Men ja.
Och nu tittar jag på Gladatorerna och väntar på mat, kyckling ♥ Vilket osökt leder in på att jag ska jobba imorgon :( går under namnet "kycklingen" numera och INGEN kan komma ihåg varför, men ska bli kul att träffa lite jobbarkompisar igen, var över en vecka sen nu. Men först myskväll i soffan, cause I'm worth it!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0