even when your hope is gone, move along

"jag vill bara gå in i skogen och krypa runt i snön" citerat min älskade syster
Vi åkte till mormor och morfar idag, åkte tvärbana för typ andra gången i mitt liv. High tech.
Någonstans på pendeltågslinjen i närheten av farsta fick hon för sig att hon ville krypa runt i snön. ♥
Så blev det inte, vi fikade hos mormor och morfar istället och grävde ner och i kuddarna i deras soffa.
Mysdag idag igen. Idag har jag dock pluggat en hel del också, väl förberedd nu!
Fyra A4 med anteckningar, två bilder och tusen överstrukna meningar i boken.
Och så var jag barnvakt förståss, till mina favoriter. Torsdagskvällar i mitt ♥
Myser runt i jättekoftan Johanna köpte för några dagar sedan nu och pyjasmisbyxor och tofflisar.
Det är okej att göra det när man pluggar faktiskt. Och nyss kom lillebror hem från
hans flickvän. Tvingade honom att ställa upp på en bild med mig, det finns så få! :)
Nu ska jag väll försöka sova, ska in till stan för grupparbete vid 9.30 imorgon.
På någon café på Mariatorget, jag har aldrig varit på Mariatorget.. Kommer gå vilse.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0