Handboll uppdatering.

Det gick inte så bra! Vi spelade mot det i särklass sämsta laget jag någonsin mött och vi förlorade med en boll. Jag vet att man inte ska skylla på domarna men ska inte domare som dömmer div.3 matcher vara utbildade? Har aldrig hört Erik svära som han gjorde idag och då har jag haft honom i fem år nu. Nej. Den här matchen glömmer vi bort så fort vi bara kan. En positiv sak fanns det ändå med matchen; våra nya mathcställ hade kommit! Dock var mina storlekar helt fel, tröjan i M satt som en kort klänning och shortsen i S vek jag upp femtioelva varv för att det inte skulle se ut som basketshorts. Herrstorlekar? Jag vet inte men det skulle jag kunna tänka mig.
Efter matchen stannade Kjell och jag kvar och kollade på herrarna när de spelade. Både Erik och Johan var med. Platt match, vi gick i halvlek eftersom våra herrar då ledde med 19-8 och de andra laget hade börjat spela handboll gående. Men utöver det var det kul att se, tränarna ska allt få höra på måndag var det är de behöver träna på. Ungefär som det klagar på oss jämt och ständigt! :)
Nu är jag nyduschad. Det blev sent idag. Planen var att åka till Jenny och kolla på matchen men nu blev klockan så mycket att jag inte skulle hinna dit innan matchen börjar och jag vill verkligen se den. Trist, var så länge sen vi träffades - innan hon åkte till solen! Innan vintern blev ett faktum. Usch vad länge sedan det var. Ska kolla med henne vad hon gör imorgon och se om vi kanske kan träffas då :)
Dags att varva ner. Adrenalinet dansar fortfarande i hela min kropp.
Så för att summera dagen: den var helt OK, handboll är alltid roligt och för er intresserade. Fjärilarna i min mage väcktes åter till liv idag, de har kännts tomt i några veckor men nu är de tillbaka. Och jag gillar det! Så mysigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0