19/3-09

Jag har utvecklat en lätt form av beroende under dagen. NÄSSPRAY! Nu har jag tyvärr använt upp både mina tre rekomenreade doser och mina ytterligare två orekomenderade, ändå sitter jag med munnen på vid gavel för att inte kvävas. Börjar bli gammal och skruttig mitt imunförsvar blir bara sämre och sämre.
Idag spenderades min tid i skolan, inte mycket att säga om den. Same same but different.
Lagade mat med lillasyster idag, inte min starka sida. Den slutade med Johanna vid spisen och mig vid diskmaskinen. Det var ioförsig inte heller någon lyckad kombination för jag hade väldigt mycket annat som känndes mycket viktigare att göra då. Typ byta kläder tre gånger och provsmaka pannkakorna. Fick iallfall en maskin diskad.
Efter maten träffade vi Kevin. Gick till centrum men det var sjukt dött och allt var stängt, trist! Kevin åkte hem efter ett par timmar, syster och jag gick hem till vårat. Jag har hunnit plugga någon timme och snart är det dags för en dusch. Så jag är i säng iallfall tills mamma kommer hem vid 00.00. Ska nog överskrida nässpraysdosen en gång till annars kommer jag kvävas till döds inatt. Och inatt är inte rätt tid för min död ska ni veta, det finns väldigt mycket jag måste fixa till innan jag har tid för sådant så vänta er ingen begravning förens frammåt 2097, då kanske.

ps. imorgon är det på dagen ett år sedan vi satte oss på bussen och åkte till tyskland, sweibrücken. Åh, vad saknar det. Inte bussresan dock men allt annat. Så värd vecka! Om ett år åker vi igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0