5/3 torsdag 2009.

Snabbt. Snabbt. Snabbt.
Dagen har varit lite stressig men den har faktiskt varit helt OK iallfall! :) Måleriet gick förvisso åt helvete, vi hittade fel i väven, började dra loss den och halva väggen lossnade - resten av lektionen spenderade vi i omklädningsrummet. Datan var också väldigt seg så är den förvisso alltid men idag var det lite extra. Men vi fick tillbaka våra hantverksorienteringsarbeten idag och jag är mycket nöjd. Fick också tider för utvecklingssamtalen, onsdagen 18/3 11.30 - där var den dagen förstörd. 30 minuter i skolan, mitt på dagen. Suck!
Kom iväg lite tidigare så tog en promenad till dagiset istället, solen kikade fram där en stund. Gick hem med lilla-m och skyndade vidare till nästa buss. Alla som går från den stationen går till Solna C så jag tog första bästa, lyckades hamna på den som tog längst tid. Men jag överlevde iallfall.
Hann iallfall så nu är jag ombytt, mätt och glad. Bussen går om 20 minuter så det är nog dags att vandra tror jag. Träning i tallbacka 19.00-21.00. Får se om det blir buss eller promenad hem.

pussen.

update. 22.59.
Träningen gick helt okej. 8km i uppförsbackar kanske inte var så jätteroligt, men Miranda och jag chillade lite så det gick på runt 35 minuter. Hallträningen var värdelös. Björken, Mimmi och jag fick gå upp på nio meter - ingen av oss kan det speciellt bra. Dessutom var vi alltid en kort i vårat lag av någon anledningn. Erik hatar oss?
Och jag kanske inte hatar men ogillar vårat lag starkt just nu, VAR I HELA HELVETET HÅLLER NI HUS? Idag var vi tre stycken 92:or. arrrgh.
Efter träningen gick jag över till farfar och hans fru. Pappa var där, satt och pratade en stund och sen skjusade farfar hem oss. Gulligt! :)
Nu har jag ätit två knäckesmörgåsar utan smör, blää. Men smöret var tydligen slut och jag var hungrig. En halvliter mjölk slank också ner. MUU. Det var gott faktiskt. Duchen var väldigt skön också.
Nej, dags för sängen nu. Lite One Tree Hill och sömn så jag är på topp imorgon. Skola, barnhämtning och dejt med Mathilda står på schemat. Trevligt, iallfall de två sista punkterna. Dessutom får jag en kaka till maten imorgon, mums! Kommer längta hela förmiddagen. Så skolan blir nog uthärdlig iallfall.
Vilket babbel. Märks min trötthet (ögonen går i kors).
Vi hörs mer seriöst imorgon när jag fått sova en stund!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0