18/2 onsdag 2009.

Idag har jag städat lite, pluggat lite och träffat Mathilda lite.
Mitt framförande imorgon kommer gå käpprätt åt helvete men jag orkar inte angagera mig mera. Sen när är jag bra på att hålla föredrag? Never been, never will. Dessutom satsar jag på godkänt inte högre. Håller tummarna för det.
Sen tog jag en sväng till centrum och införskaffade nytt nailhardner. Slank även in på Claes Ohlson och införskaffade en ny diskborste. Är rätt trött på att bo i detta kaoos. Antingen hoppas jag att vi hittar ett hus att flyttar till eller så vill jag flytta hemmifrån, vi får väll se vilket som inträffar först.
Mötte sen upp Mathilda vid ca. 17 för en fika. Vi satte oss på café SOLO och uppdaterade varandra om mycket nödvändigt och onödigt. Riktigt mysigt var det. Inatt åker hon till Marocko så nu får jag sakna henne i en hel vecka.
Kom hem och åkte med pappa och bror till Lötsjön och sprang ett par varv. Skönt! Hämtade också ut min One Tree Hill säsong 3 på vägen hem. Lycklig för det är jag, bästa serien någonsin.
Nu ska jag väll fundera ut lite vad jag ska säga imorgon och sen börja kolla på mitt One Tree Hill.
Min onsdag var skön, varför är man inte ledig jämt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0