NEJ

Du gör mig illa, fattar du inte det? Jag orkar inte att du inte verkar bry dig längre, säg det så kan jag få gå vidare istället - snälla!? Jag har aldrig varit speciellt lätt att såra förut, men du verkar lyckas ganska bra och då utan att jag vet det. Du kanske är sjuk fysiskt men man kan fortfarande höra av sig, inte fan har spysjuka något med rörelseförhinder att göra! Du gör mig illa, vill du det? Iallafall du kanske ser det här, kanskse inte i vilket fall lägger jag ner nu. Vill du ha kontakt med mig får du se till att fixa det, för jag lägger ner! Jag älskar dig men hatar hur du beter dig. Jag lägger ner allt nu fram tills du hör av dig finns du inte för mig, du finns inte alls. Förlåt, men jag orkar inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0