Julavslutning.

Hata sofforna, eller hatkärlek får man väll kalla det! Sov 19.40-21.30 det är sjukt att man inte kan hålla sig vaken, och så märker jag inte heller när jag somnar. Men skönt är det iallafall att ligga i dem, it's my drug! :)

Imorgon vid fem bär det av till slussen för Julavslutning med laget, eller vi ska åka vidare med buss från slussen - undra vad tränarna hittat på denna gång? Innan eller direkt efter skolan kommer Mathilda hit, så vi samåker till slussen och så där. Mysigt ska det iallafall bli, hoppas det är något roligt bara!

Mina tangenter har gått i strejk!? De är som att dom är fasst limmade, är så sega att trycka på .. man blir eller jag blir galen speciellt på B:t !! Men nu är det oavsett vad dags att sova, inatt under täcket faktiskt & imorgonbitti julkalendern den är mitt livs (eller decembers) stora kärlek! Nej, bodylotion sen sova eller är det SATC idag? :D



Kommentarer
Helena

HELVETE! Det går inte att publicera saker ifrån skolan!! Iallafall min normala datan är krashad så jag kan inte skriva hemifrån.

2007-12-19 @ 11:11:23
URL: http://pernehagen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0